Level 1 | O názoru, že dobrý marketing dokáže prodat šunt jsem zaznamenal úderem půlnoci 22 srpna, den kdy se v Čechách začal prodávat vymodlený Iphone. Na pár hodin se vrátila minulost v podobě tuzexových front na banány, rajčata a na další zemědělské plodiny.O tom, že lehce davové psychóze podléhají amíci, to je mi známo dávno, ale že i Češi je musí kopírovat?
Co si potom mám myslet o 50ti letém chlapovi, který do televizní kamery sděluje, že na ten „šťastný“ okamžik čekal od 17hodiny!?! Zřejmě se klepal na bonus ve formě francouzáku od Agáty Hanychový...
Co je to vůbec za mobil, který dělá z lidí stádo? Jen obyčejná předražená stylovka, ale velmi dobře tlačena skvělým marketingem. Pokud budu srovnávat Apple Iphone 3G vs. HTC Touch Diamnod, vítězí u mě poměrem cena, výkon, užitná hodnota HTC.
Zde jsou argumenty.
Pro Apple: displey 16 milionů barev
revoluční dotykové ovládání
sluchátka na jack
paměť 16 GB
Proti : první aktivace mobilu přes počítač (k čemu?)
málo free programů pro Iphone
nedá se použít jako modem
specifické příslušenství
neexistuje program pro navigaci v Iphone
nemožnost poslat mms
synchronizace dat pouze přes iTunes
nemá češtinu
problémy při odinstalování softwaru Applu, musíte až do registrů v pc
Pro HTC: koupím mobil a mohu ho hned používat (žádná aktivace přes pc )
GPS okamžitě k dispozici, stačí koupit navigaci
nabíjím přes USB kabel
posílám mms
k dispozici rádio
sychronizace dat přes Aktiv synchrone nebo jako další disk
Proti : slabý displey, jen 65 000 barev
pouze paměť 4GB
nižší výdrž akumulátoru
nemá sluchátkový jack, pouze miniUSB
Stručně řečeno, Iphone je předražená sračka, ačkoliv se po světě prodává přes rok, má mnoho nedodělků, HTC je mobil jak pro zábavu, tak do práce a tím pádem daleko univerzálnější. |