Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 6

Proč??? :-O

Proč lidi co poslouchají jinej styl dávám příklas Hip Hop navážej do těch co poslouchaj něco jinýho punk, metal, ska.... Neříkám že ''punkeři'' , nebou ''metlouši'' nejsou bezchybní a nenavážej se do jiných, ale proč se takhle lidi navažej do sebe? Každej má svůj určitej styl a ať si poslouchá kdo chce co chce já nikomu svůj styl nevnucuju tak ať mi nikdo nevnucuje ten svuj. Když se mě nikdo zeptá co poslouchám a bude ho to zajímat tak mu dám přednášku :D, ale nebudu mu to vnucovat!!!!
Jo mimochodem poslouchám METAL.



Odesláno uživatelem Houmr
Do kategorie Hudba 23. října 2008, 19:56:24

(hodnocení celkem: 2 | počet: 1 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

 

Odpovědi (15), počet zhlédnutí 3586

Avatar
Level 7

koukam moc pekna diskuse :o)

Na muj vkus budu dnes vyjimecne strucny. Jak ukazal tahle diskuse je to z vetsi casti:
- o lidske hlouposti (cca 50 %)
- o lidskych predsudcich
- o lidske aroganci, sebestrednosti a domyslivosti

Jiste pratele, jsou objektivni skutecnosti - jako vysperkovana textarina, mistrovske umeni zahrat sebeslozitejsi partituru na kytaru ci housle... atd. Ovsem hudba je hodne SUBJEKTIVNI vec a o to bezi ze ano :o)

ja tady taky nikomu necpu Bacha a vaznou hudbu ;o) proste i tady plati pravidlo "proti gustu..." - na tohle nezapominejte.

 

soulbringer 24. října 2008, 12:41:39
Ohodnoť Pozitivni (3) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Jo, Houmre, na to existuje jediná odpověď. Protože lidi jsou hloupí. Je jedno jaký styl hudby zastávají, ale mezi fanoušky jakéhokoliv žánru najdeš hlupáky, kteří se budou navážet do těch, kteří poslouchají něco jiného. - A netýká se to jen hudby.
Já jsem vyloženě folkový typ, metal fakt nemusím, ale přesto sdílím Tvůj názor, komu se to líbí, tak pokud tím neobtěžuje mne, tak ať si to klidně poslouchá.

 

Hebrey 26. února 2009, 21:52:31
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

to je od pradávna-vzpomínám si na to jak moje babička absolutně nechápala to co jsme poslouchali a nedokázal jsem to pochopit. a je to tady taky nechápu ty nové styly jako je hip-hop,ale nikomu to nebudu vymlouvat-já mám rád něco a to poslouchám,ale to co nemám rád tak ať poslouchají jiní-je to o toleranci a ne o tom něco někomu vnucovat
jo mimochodem metal neposlouchám,ale metalové balady-jsou úžasné-čáges

 

alf 26. února 2009, 11:49:42
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

je to trosku divny protoze to znam z vlastni zkusenosti, at si posloucha kazdy co chce a nerype do tech ostatnich..p.s. ja posloucham od kazdeho trochu az na disko a techno,to se mi proste nelibi ale jestli se vam disko a techno libi,neberte to jako urazku,ja vam to neberu

 

kacenka847 31. října 2008, 14:50:24
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

nerjde o hudobny styl ide o vysku inteligencie, proste debil sa navaza do ostatnych a hlada si dovody aby to mohol robit napr. ten ma okuliare ten pocuva iny styl ako ja ten je obleceny jak po starsom surodencovi a pod. tento tip diskriminacie (mnou nazvanou "z debility") tu vzdy bol a bude, nanestastie

 

xyzo 30. října 2008, 19:07:04
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

jso takový a makový lidi máš to jako cikáni a běloši

 

thesecond 30. října 2008, 18:06:48
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Někteří jsou už prostě takový.....:(

 

kajinka 29. října 2008, 16:05:26
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Já osobně mám dost široké rozpětí toho, co poslouchám, hudbu jsem se odnaučila škatulkovat do žánrů, prostě něco vyzkouším a rozhodnu se, jestli se mi to líbí nebo ne.
Nikomu nevnucuju, že má se mnou poslouchat country, hard rock nebo lidovky (ano, tohle všechno někdy poslouchám), ale nesnáším, když někdo "svoji" hudbu vnucuje mě. Když si banda puberťáků pouští nahlas nějaké svoje hity třeba ve vlaku, většinou jsem ta, kdo je jde požádat, aby si to vypnuli.
Hudbu si, stejně jako barvu laku na nehty nebo partnera, může vybrat každý svobodně, ale je třeba mít stále na paměti, že svoboda jednoho začíná tam, kde končí svoboda druhého.

Celá tahle dikuze mi přijde ujetá, jelikož až na pár rozumných jedinců jsou tady opět zažraní odpůrci něčeho, čemu ani nerozumí a zažraní obhájci věcí, které jiní nemůžou ani cítit a ani jedna z těchto skupin mi nestojí za nějakou reakci.

Teď si v klidu pustím Horkýže Slíže, páč mám na ně náladu a zbytek světa mi může být naprosto putna.

 

qydko 29. října 2008, 14:02:42
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Neřeším, i když se tak taky někdy chovám. Jsem jen málo tolerantní v projevech lásky k určitému druhu hudby, protože miluju hudbu a jsem otevřen všemu, co dává smysl a já si v tom najdu něco svého. Překutálel jsem se od M. Jacksona, přes různé boybandy atd. přes taneční scénu devadesátých let což se jednoduše spjalo hodně rychle s hudbou elektrickou. To šlo přes progresivní techno, funky techno, pak jsem se zčista jasna ocitl u junglu, ale řekl jsem si, že to nemůže bejt tak jednoduchý, tak jsem začal valit na dnb. To jes styl, který mi dává smysl a odvíjí se mi teď od něj další hudební styly. Klasický dnb, to se ještě dělí, o to se moc nezajímám. Inteligentní drumec,inteligentní jungle taky spolknu. Liquid dnb, což je další odnož. Cesta pak skrz určité interprety vede k soulu, jazzu. House mi taky tyká a dubstep občas příjde na návštěvu =) Mimochodem, kdyby se našel stejný posluchač, rád vyměním názory a pokecám.
Hip hop je podle mě nenáviděný kvůli kultuře, která tady vzniká. Je to hlavně uplně umělá kultura a většina lidí, co poslouchá nemá o hudbě ani páru. Zase bych hip hop neřadil mezi styly, co nedávají smysl. Právě že naopak hip hop, je styl, který pomocí hudby a rapu především, vyjadřuje něco víc než(plácnu blbost) kytarový riff.
Samozřejmě hudba je o osobních preferencích každého posluchače, tudíž ať si každý dělá co chce ale ať se pak nediví, jak se na něj lidi koukaj.
Joooooooo, další styl, který taky hodně můžu je ska. Jako posluchač samozřejmě.
To ještě můžu teda dodat, že hudba mě nijak neomezuje a nediktuje mi můj životní styl.

 

Uživatel doplnil odpověď:


24. října 2008, 11:50:22

*hudbou elektronickou

 

lukaash 24. října 2008, 11:49:26
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Souhlasim. Myslim si ze je kazdyho vec co posloucha. Navic to hlavne nemusi nikdo resit. HOdim si to do sluchatek, a pustim si klidne operu kdyz se mi bude chtit. Tak proc resit co kdo poslouha....

 

Sonia005 24. října 2008, 10:24:01
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Já souhlasím teda:)Já se bavím s hodně lidma kteří mají uplně jinej styl než já a nemá to nic společného s tím,jestli si s tím člověkem rozumím nebo ne.Prostě klidně mi nemusí sednout nějakej člověk a třeba může poslouchat stejnou hudbu než já.O tom to vůbec není.

 

tereza 24. října 2008, 8:16:10
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Znám z vlastní zkušenosti, takže můžu jen potvrdit.
Ti lidé jsou vlastně sobečtí, protože jenom kolem nich někdo projde s DISCEM anebo RAPEM, už řvou ať to vypne... To je opravdu každýho věc, jaká muzika se mu líbí, ovšem musí si taky uvědomit, aby svým názorem neobtěžoval ostatní. Jenže když mě někdo seřve za to, že si pustím Mountain Goats jen tak, z hecu ve třídě a pak někdo dolítne, ať to vypnu, mám sto chutí to ještě víc zhlasit....

Ty to prostě nikomu takhle nedělej, že bys hned ostatní otravoval a vnucoval mu něco (což soudě podle otázk neděláš) a na ty ostatní se prostě vykašli, protože je to jen tvůj VLASTNÍ NÁZOR a kdo si jej neumí prosadit, už jakoby prohrál...

 

Uživatel doplnil odpověď:


23. října 2008, 20:02:50

gollumek.88: prosím, jak může být rap bezduchej žánr? to je styl, kterej vlastně stojí na textu a jestli tam je fuck you anebo o baby, zřejmě tím chtěl rapper něco říct, zas tohle bych o rapu fakt neřekl

 

iHyik 23. října 2008, 20:01:16
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Proč? protože čím víc lidí přesvědčím, o svém hudebním vkusu, tím víc se bude hrát v rádiích, tím míň bude přihlouplejch křesťanů, tím míň mi budou kazit den lidi v růůůůžovoučkejch a jinejch strakatejch hadrech. Nebudu se muset bát jít do kterékoliv hospody, protože tam bud hrát MUZIKA. Né, zvuky Windows, né hnusnej tlustej "afroameričan" vověšenej zlatejma řetězama....atd....atd...
A navíc jsem v tom vnucování úspěšná.

 

Qwesty 24. října 2008, 1:09:58
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (1)

komentáře
 
Avatar
Level 4

-- Gollumek 88
ty mně teda bavíš, proti metalu je hip hop poesie, některé hip hopové texty jsou sice o sexu ale je to rozhodně pozitivnější téma než metalové texty, kde jsou samé hnijící maso, pohlavní choroby, satanismus, chlast, masové zabíjení a glorifikace sériových vrahů

BTW: Nightwish je pop, ten sem netahej, bezduchost popových textů je kapitola sama o sobě

 

Uživatel doplnil odpověď:


25. října 2008, 14:49:05

-- paní Nightwish
já jsem jen chtěl ukázat, že stejně jako ty na základně jednoho textu nebo jedné skupiny odsoudíš celý žánr, který má desítky substylů, tak je stejně snadné odsoudit celý metal (který je stejně rozvrstvený) na základě poslechu dvou desek například Carcass nebo říct, že Kabát nebo nějaký podobný alkospolek je metal a že všechny metalové texty jsou o tom, se ožrat do němoty

já až na ty Těstoviny poslouchám také téměř vše, ale jsem objektivně schopen přiznat, že spousta hiphopových textů jsou jen machistická klišé a oslava drog a stejně nudná je i ta hudba, podobně je také v metalu, existuje hodně dobrým a originálních skupin ale také dosti velká masa kapel, které jsou jen kopií úspěšnějšího vzoru a v textech najdeš také stereotypy, glorifikaci Satana, texty o smrti a vraždění, severské ságy, sex a tak dál

ač si to nepřiznáš, tak hip hop má smetalem hodně společného:
1. hodně klišé v textech
2. hodně substylů a časté mísení s jinými žánry
3. uniformní (až směšný)styl oblékání skalních fandů
4. převážně kladný přístup k měkkým drogám
5. že je převážně poslouchá mužské publikum
6. snaha být co nejtvrdší (zejména v textech)
7. grafická klišé na obalech alb a u logotypů kapel a projektů
8. "drsné" přezdívky u většiny interpretů
9. povětšinou machistický přístup k ženám + groupies
10. většina interpretů má rozsáhlá tetování a často piersing
11. války mezi skupinami nebo labely mohou často přerůst do opravdových přestřelek nebo vražd (viz vraždy mezi švédskými black metalisty, nebo propojení hip hopových interpretů na gangy Crips nebo Bloods)

navíc rapmetal a nebo spolupráce předních metalových a hip hopových hvězd na soundtracku k filmu Judgement Night nebo hostování klasiků hip hopu Public Enemy u tehdy největších hvězd metalu Antrax ukazuje, že ani z pohledů hudebníků nemusí být mezi hopery a metalisty nepřekonatelná hráz

v každém žánru je hodně průměrných, masa mizerných a pár genitálních interpretů a ani hip hop a už vůbec ne metal v tom není výjimkou

 

あきら 23. října 2008, 20:41:19
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (1)

komentáře
 
Avatar
Level 7

protože hiphop a rap je bezduchej žánr... neříkám to proto,že by se mi nelíbil, ale ono se stačí zaposlouchat do textu a zjistíš, že hip hop je jen o baby, fuck you, a podobně.. nemá to myšlenku, prostě bezduchý žánr. Já tedy poslouchám asi všechno, krom dechovky a podobných.. Když je nějkaá hiphopová písnička hezká alespoň co se melodie týče... tak fajn, poslechnu si ji, ale nemůžu poslouchat ten text. ten je prostě hroznej. Nikomu taky to že se mi líbí nightwish nevnucuju. Můj názor na hip hop je takovej a prostě s tim nikdo nic neudělá :)

 

Uživatel doplnil odpověď:


23. října 2008, 20:50:23

Pane Klikiháku - odkdy jsou nightwish pop???? to by mě fakt zajímalo, možná se ti tozdá teď jak s nima zpívá Anette, ale s Tarjou to byl symfonický metal.

 

23. října 2008, 21:04:49

Krom toho.. Mluvíš o metalu tak, jako bys v životě žádnej neslyšel. Ano jsou druhy metalu, kde je glorifikace vrahů, násilí, ale to jsou death a podobný metaly. Jsou taky symfonický metaly (Avantasia - metalová opera, nightwish, within temptation a podobné), jejichž texty jsou narozdíl od hiphopu duchaplné. Například Nightwish mají texty převážně finské pohádky, mytologie a podobně.

Nightwish očividně hodně znáš, radši o nich nemluv, protože to co si napsal sorry.. ale musela sem se smát.

 

23. října 2008, 21:11:31

a poslední aktualizace :) pane klikiháku, už sem jednou řekla, že to je pouze můj názor, nikomu ho nevnucuji, jen odpovídám na otázku.

 

Gollumek.88 23. října 2008, 20:00:06
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (2)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Hudba

Ahoj,nechtěl by jste někdo založit hudební skupinu ?

(odeslaná do kategorie Hudba 25. září 2017, 6:39:53 | počet odpovědí: 0)


jak se mám naučit skládat písně

(odeslaná do kategorie Hudba 14. července 2015, 18:01:59 | počet odpovědí: 1)


Čau nechce někdo založit kapelu? je mi 17 a hraj na kytaru a trochu píšu nejlépe okolí Opavy Ostravy

(odeslaná do kategorie Hudba 20. prosince 2014, 16:12:24 | počet odpovědí: 3)