Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 1

Souhlasili byste se znovuzavedenim vyuky nabozenstvi do skol od 1.tridy?

ja jsem pro



Odesláno uživatelem stana
Do kategorie Křesťanství 24. srpna 2008, 14:30:19

(hodnocení celkem: 5 | počet: 1 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

 

Odpovědi (33), počet zhlédnutí 2501

Avatar
Level 4

Já jsem pro, aby když už by se to probíralo, tak ne jenom římsko-katolické, ale všechny náboženství co existujou. Hlavně dětem vysvětlit co se jménem "víry" (tím myslím víry v boha, nebo bohy, podle druhu náboženství) dělo v minulosti a co se děje nyní. Kvůli hloupým názorům jsou lidé schopni zabít jiné, protože nejste věřící (i když třeba jste, ale věříte v něco jiného).
Ale co, náboženství se vždycky prosazovalo, a bohužel vždycky bude prosazovat jenom násilím a hromadným zabíjením "pohanů". Myslím, že tohle není dobrá cesta pro lidstvo.

 

nh4k45i 24. srpna 2008, 17:32:09
Ohodnoť Pozitivni (3) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

jsem pro,ale měl by to učit někdo,kdo není věřící.Aby neovlivňoval děti při výběru jejich víry.

 

leník 22. prosince 2008, 14:10:49
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 6

Já pro ti protože jsme demokratická republika. Musel by se ta vyučovat i Islám, Budhismus atd... Prostě buď by byla ěřící hodinka kde jsou vsechny nabozenstvi a nebo zadne. Protože nesmí bejt jenom jedno to by pak nebyla demokracie...

 

Houmr 22. prosince 2008, 11:30:19
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Ačkoliv jsem věřící, jsem proti. Zkušenost z minulosti by mohla napovědět, že povinná výuka náboženství lidi od víry spíš odradila.

 

Hebrey 11. prosince 2008, 17:45:34
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

povinne urcite ne, mozna jako nepovinny predmet...to znamena ze by tam nikdo nechodil

 

e-marty 3. listopadu 2008, 16:35:26
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

S výukou náboženství souhlasím, ale rodiče by měli mít možnost zvolit si, jaké náboženství to bude.

 

qydko 2. listopadu 2008, 17:00:20
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

V první třídě (1968) jsem na náboženstí chodil, zrovna tak i po mnoha letech moje dcera. Shodli jsme se na tom, že je to bezkonkurenčně nejnudnější předmět.
Jsem pro to, aby navždy zůstalo dobrovolné.

 

ovo 1. listopadu 2008, 22:28:08
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Ne,mělo by to být spíše vedeno jako zájmová dobrovolná činnost,nikoli povinná někým nařízená.A co se týče víry a náboženství,tak i v takovém věřícím státě jakým jsou USA se desatero už mnoho let nedodržuje,a tedy i tam se víra stává formální.

 

blissy 30. října 2008, 15:59:14
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Já jsem proti. Protože:
- kdo určí, jaké náboženství se bude vyučovat
- jací lidé by ho vyučovali (dost podstatné!)
- dítě v první třídě není schopné samo se rozhodovat, co je dobře a co ne. tudíž by nutně docházelo k nevhodnému ovlivňování dětí ze strany věřících

Myslím si, že otázka víry by se měla nechat v rodině...

 

mafioso.cz 25. října 2008, 18:26:01
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

nesouhlasím s povinným náboženstvím, a to, o čem píše třeba Kimlik, to není náboženství, ale spíš teologie, doufám, že je to správně, zkrátka ne výuka k víře v některého boha, ale informace o jednotlivých náboženstvích a na to je myslím v 1. třídě brzy

 

tetadana 11. října 2008, 14:44:58
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Určitě bych ho zaved povinně, ALE to zdůrazňuji muselo by se o VŠECH hlavních náboženstvých mluvit na stejný úrovni a neprosazovat jedno vůči ostatním.

 

Kimiiik 8. října 2008, 23:59:56
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

rozhodně ne povinně,ale kdyby to bylo nepovinné, tak nevím, zda by bylo dost dobrých užitelů

 

あきら 7. října 2008, 22:03:18
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

mě by to nevadilo

 

Stanli 1. října 2008, 18:17:55
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Někomu nutit náboženství v dnešním světě je podle mě blbost. Takže odpověď je NE, NESOUHLASÍM.

 

Klic01 30. září 2008, 17:39:41
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

V žádném případě, malé děti se neumí bránit proti podivínům a přílivu těcho informací.

 

calver 29. září 2008, 12:56:46
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Nikdy v životě! Je to ta největší hloupost jakou bychom mohli udělat. Tak malé dítě ještě vůbec ani neví o čem se mluví. V dospělosti se potom přikloní k náboženství a je v pasti. Lidé se potom omezují a zkracují si myšlení. Nedokážou racionálně přemýšlet.

 

R!zyk 25. září 2008, 19:52:05
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Povinně? Rozhodně ne. A které náboženství by to jako mělo být?

 

Picolik 24. září 2008, 14:58:47
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

ne,každý má právo si vybrat a ne zase diktovat,to už tu bylo...

 

Jarča 15. září 2008, 16:11:10
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

Já bych souhlasila, pokud by to byl nepovinný předmět.

 

bohavek 9. září 2008, 10:40:28
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

taky nesouhlasim, to je kravina

 

freezer 8. září 2008, 15:39:21
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Nesouhlasim, je to nemoralni, at si kazdej vybere svou cestu a pak treba chodi do nabozenske skoly

 

grim.reaper 25. srpna 2008, 22:45:21
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Rozhodne ne, deti by si samy mely urcit, jestli budou inklinovat k nejake vire.
Souhlasila bych pouze s obecnou vyukou nabozenstvi, jako co je jeich podstatou atd.

 

mishi 25. srpna 2008, 22:42:35
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

ne

 

-Maartinka...- 25. srpna 2008, 19:29:09
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

A kterého náboženství? Které z těch zhruba 2000 existujících je to správné?

A míchat výuku nábožensví s etikou? To už vůbec ne. Ta hromada mrtvol které stojí za každým mě známím náboženstvím by asi protestovala při vkládnání rovnítka mezi náboženství a etiku.

 

jdobry 25. srpna 2008, 14:48:58
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Jsem pro, ale ne od 1.třídy, třeba od 5. třídy a ne jen křesťanství ale celkově se učit o náboženstvích, proč a jak všechno funguje...

 

Olpraim 25. srpna 2008, 13:19:54
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Ano, také souhlasím s nh4k45i. Seznámit děti se všemi náboženstvími co existují, aby si mohly udělat samy obrázek o vírách. Takhle to jen slyší, od již zaujatých lidí, a neví co je správné. Proč jim to nepodat všem dětem stejně.

 

mamouš 25. srpna 2008, 9:07:09
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

mislis nabozensto/etika? alebo len nabozenstvo, v kazdom pripade si myslim ze ked uz tak nabozenstvo etika je nezmysel to radsej nic tam sa clovek nic nedozvie, náboženstvo je aspoň poučné(teda hlavne pre veriacich)

 

xyzo 24. srpna 2008, 21:26:41
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

V žádném případě. Náboženství je věc dobrovolná nikoliv povinná... Takže do škol ne.

 

Goxet 24. srpna 2008, 20:59:11
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

ne...to si musi kazdy rozhodnout sam (viru) a ne to cpat sestiletym detem, ktery koneckoncu o tom nemaji ani paru...mozna bych to zavedla jako nepovinny krouzek nebo neco takoveho, ale pokud by to bylo jako driv, obavam se ze by to mohlo spoustu deti natlakem ovlivnit...jak rikam, kazdy si to musi v hlave srovnat sam

 

natalia 24. srpna 2008, 20:49:15
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Rozhodne ne

 

pani 24. srpna 2008, 20:30:23
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Ne, rozhodně ne. Vnucovat dětem něco takového bych spíš zakázala.

 

Gollumek.88 24. srpna 2008, 20:25:50
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

já ne, nechci svým dětem vymývat mozek už od začátku - ti chudáci pak nemají na výběr...nedělejme prosím z naší vlasti Polsko, už tak je toho tady dost

 

iHyik 24. srpna 2008, 19:26:39
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

jeste vymývat mozky malym detem debilita

 

qwertz2 29. září 2008, 13:52:36
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (1)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Křesťanství

Dobrý den. Chtěla bych se nechat pokřtít.

(odeslaná do kategorie Křesťanství 9. července 2017, 17:57:07 | počet odpovědí: 2)


Dobrý den. Chtěla bych se zeptat: Je mi 15 let a chtěla bych se nechat pokřtít. Je v tom nějaký prob

(odeslaná do kategorie Křesťanství 9. července 2017, 17:53:15 | počet odpovědí: 1)


Jaké mohou být výhrady k náboženství?

(odeslaná do kategorie Křesťanství 4. září 2015, 15:15:23 | počet odpovědí: 1)