Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 1

Jste pro euthanasii?

Zastávám názor, pokud je společnost schopna tolerovat potraty, proč nechce tolerovat euthanasii?



Odesláno uživatelem silicom
Do kategorie Ostatní - Rodina a vztahy 28. září 2008, 21:58:11

(hodnocení celkem: 0 | počet: 0 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

 

Odpovědi (16), počet zhlédnutí 2254

Avatar
Level 7

a kde ta "tolerance" ma skoncit?

nebo neni snad potrat zdraveho ditete vrazda? kde definovat navic co je plod a co uz lidska bytost?... otazek kolem potratu je cela rada, pritom dost jich je proste na hrane...

ted je na stole uz otazka euthanasie a opet je zde vice otazek, nez jasnych odpovedi. Jak nejlepe zarucit, ze se tohoto prava nebude zneuzivat? Jak spravedlive rozdelit i pravomoci tech, kteri mohou odpojit cloveka od pristroje?

... nekdy si rikam, ze jsem se proste davno stali "bohy", uz se na to nehrajeme, uz skoro nedokazeme ochratnit spolecnost od lidi, kteri zmacknout spoust a zastreli jineho... vrazda se pro dnesni svet stava novou skutecnosti, na kterou se "ma pohlizet z vice stran"

Ja s tim souhlasit proste nemuzu, ac plne chapu duvody lidi, ktere je k tomu vedou. Rizika jsou ovsem nadmiru znacna a pro me neprijatelna...

 

soulbringer 29. září 2008, 12:55:22
Ohodnoť Pozitivni (1) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

..nijak zvlášť nakloněný nejsem.
pokud se chce někdo zabít,ať použije všechny dostupné prostředky.jakákoli officialita je na prd, stačí trošku nesvéprávná babička a děditství je naše.
jsem proti trápení. pokud chci být odpojen od přístrojů,které mne udržují při životě, je to moje vůle. pokud jsem se rozhodl uchlastat, je to moje vůle.pokud se někdo rozhodne vymyslet zákon, který mi dovolí dobrovolně odejít ze života, je mi takový zákon u prdele a dál si budu dělat svoje věci podle svého vědomí a svědomí.
pokud se rozhodnu odejít ze života, je to jen a pouze moje věc.okolí se jen může strašně snažit,abych si to třeba rozmyslel.
(hezká otázka.. na nehezké téma)
příště můžeme probírat třeba dobrovolnou sterilizaci (kastraci).

 

libor 9. září 2009, 17:24:31
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

V určitém slova smyslu - ano.Pokud člověk chce svůj život ukončit a vysloví to přání,mělo by mu být vyhověno.JE miliony lidí,kteří takhle přežívají ze dne na den,jsou vážně nemocní,nemohou se hýbat,jsou třeba nešťastní,pro takové je život opravdu utrpením.Sama jsem si nikdy nemyslela,že bych byla "pro",ale pokud se s pár lidičkami setkáte,zjistíte,že pro ně je to vlastně vysvobození. Pokud by to bylo na přání toho člověka,pak souhlasím.Každý má právo se rozhodnout.

 

Katynka 5. září 2009, 17:58:55
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

jsem pro ale zaleži to na určitem připadu:-D...tedy je to individualni

 

Gumiczud 9. ledna 2009, 21:51:57
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Jsem rozhodně proti stejně jako proti interupcím. Obojí považuji za vraždu a zneužitelný/zneužívaný nástroj.

Kdo z lidí má právo rozhodovat o životě či smrti druhého člověka? Obávám se, že euthanazie je neskutečně nebezpečný nástroj. Ano, samozřejmě, dalo by se s ní souhlasit v případech opravdu těžce nemocných lidí s ukrutnými bolestmi, u nichž už opravdu neexistuje naděje na uzdravení nebo alespoň zlepšení stavu, popřípadě lidí, kteří jsou dlouhodobě v kómatu (možná by to nebylo tak drastické, jako odpojení od přístrojů). Kdo o tom ale bude rozhodovat? Rodina? Pacient? Lékaři či politici? Nebo snad soud? Kdo bude chránit pacienty před "dobrou vůlí" rodiny? Euthanasie je neskutečně nebezpečná zbraň a pokud bude povolená, dnešní lidstvo jí zaručeně zneužívat bude.

Mimochodem, potraty společnost toleruje, především proto, že jsou u nás povolené už poměrně dlouho, ale hlavně proto, že nenarozené dítě není vidět. Tudíž se snáz tvrdí, že tu nikdy nebylo. Zajímavé ale je, že drtivá většina interupcí není z důvodu ohrožení zdraví nebo života, ale prostě z vůle "matky", která dítě jednoduše NECHCE!!! Co to tedy potom je? Podle mne vražda.

 

Hebrey 6. ledna 2009, 21:44:05
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 6

Rozhodně, problémem je ovšem stanovit pravidla. Je pro mne přijatelná v případě nevyléčitelných nemocí ve stádiu neschopnosti postiženému poskytnout úlevu.
Pokud to chce sám poškozený a nejedná se pouze o pokus o asistovanou sebevraždu ale o opravdu bezvýchodný stav jednoznačně souhlasím. Problém je rovněž to, že pokud je člověk v naprosto úděsném stavu, často není schopen svoji svobodnou vůli již dát na vědomí.

 

mirek24 6. ledna 2009, 18:46:52
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Ano

 

kosticka 7. prosince 2008, 23:23:53
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

asi ano

 

wailord 19. října 2008, 20:48:34
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

ja jsem pro euthanasii, protoze kazdy ma pravo se svym zivotem nalozit po sve libosti.

 

artem 2. října 2008, 9:33:10
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

jsem pro, člověku to ukončí trápení, ovšem povolil bych ji jen v opravdu nutných případech

 

iHyik 29. září 2008, 18:01:50
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Ano, v některých případech by to bylo opravdu potřebné, ale je otázkou, jestli by se toho nedalo také zneužít.

 

mishi 29. září 2008, 12:40:58
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

Já jsem rozhodně pro. Myslím, že každý by měl mít šanci rozhodnout, jestli chce být v případě nějaké nehody nebo zranění uměle udržován naživu pomocí přístrojů.

 

qydko 29. září 2008, 10:06:26
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Potrat je vražda kdyby sme měli lepší a bohatší svět tak to zakážu bohužel mít díte v týhle odbě kdy nejsou peníze ani jídlo.Euthanásie se dá považovat taky jako vražda.nedivim se osobně když ten člověk je malomocnej a ropadá se tak mu sedativum nepmůže a umře tak že zavře oči a vybere si kdy né že sebou bude házet flusat krev rodina na to bude koukat pak mu upadne ruka děti se zhroutí a on umře v bolesti.

 

Big Mummy 29. září 2008, 9:18:35
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Já jsem pro člověk se v některých případech opravdu musí dostat k smrti až přes ukrutné bolesti, a to podle mě není dobře.

 

Archicz 29. září 2008, 9:10:30
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Myslím, že pokud je nějaký člověk v takovém stavu, kdy není schopen v podstatě vnímat své okolí... tak pro něj nemá život smysl. Jsou i lidé, kteří si to ve svém stavu rozhodou sami a sami řeknou, že dál takhle žít nechtějí. Myslím, že by bylo správné tolerovat i euthanasii.

 

Gollumek.88 28. září 2008, 22:06:52
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

ani potraty ani eutanazia, zivot smie vziat len Boh a ziadny clovek by to nemal narusat

 

xyzo 30. září 2008, 21:39:07
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (1)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Ostatní - Rodina a vztahy

jak mam rict klukovi ze ho mam rada? Co kdyz on me ne,rozkeca to kamosum a vsichnu ze me budou mit p

(odeslaná do kategorie Ostatní - Rodina a vztahy 11. května 2014, 18:42:27 | počet odpovědí: 1)


Co mám dělat když se mi líbí 2 holky?

(odeslaná do kategorie Ostatní - Rodina a vztahy 27. května 2013, 16:20:16 | počet odpovědí: 2)


Kde najít holku v 11

(odeslaná do kategorie Ostatní - Rodina a vztahy 1. března 2013, 23:28:22 | počet odpovědí: 2)