Level 3 | ještě doplním o informaci z první ruky - servisáků sencor: se to jedna z nejporuchovějších značek a s relativně vysokou úmrtností před koncem záruční doby se víceméně počítá. Bohužel u levných značek to tak prostě jě. Navíc, jak znám sencor, je počítáno, že běžný zákazník se prostě smíří se spoustou kompromisů a nedokonalostí.
Zbývají tedy dvě cesty: řídit se pokyny opravářů a tedy přistoupit na jistý kompromis, spíše bych ale doporučil se vrátit na prodejnu a pokusit se vyjednat nápravu.
Dle popsané závady bych záležitost posuzoval jako rozpor s kupní smlouvou - spotřebič neodpovídá deklarované kvalitě, dále pak není možné spotřebič používat způsobem, ke kterému byl primárně zakoupen atd.
Doporučuji požadovat
a) uvedení spotřebiče do bezvadného stavu
b) výměnu za nový kus
c) vrácení peněz
d) po doplacení výměnu za kvalitnější značku, což je dle mého nejlepší volba. Také je nejpravděpodobnější, že na to prodavači přistoupí - samozřejmě při slušném jednání. Nezapomínejte, že prodavač nemůže za to, že jste si vybrali televizor podle ceny a ne podle kvality.
|