Ptejse.cz - Logo Máš otázku? Ptej se! Znáš odpověď? Odpověz!

Položení otázky

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se!

znaků zbývá

Přihlášení

  Zapoměl(a) jsi login nebo heslo?
Login:
Heslo:
Pamatovat si přihlašovací údaje
Přihlásit pomocí facebooku  

TOP 10 uživatelé

50232
28697
26094
24536
24105
22653
20313
19152
15944
12565

Více



RSS kanály       rss

Sleduj nové otazky

Sleduj náš blog

Add to Google

Přidej na Seznam

Avatar
Level 1

Jsou tresty v ČR například za vraždu přiměřené?

Příjde vám, když někdo úkladně zavraždí člověka tak že 14 let je dostatečný trest, když navíc odsouzený se z velkou pravděpodobností dostane za odpikání 2/3 trestu (9 a pul let) ven?



Odesláno uživatelem Kamil
Do kategorie Tresní právo 27. srpna 2008, 15:28:12

(hodnocení celkem: 0 | počet: 0 x | tvé hodnocení: ) Hodnotit další >>

 
Pro vložení odpovědi se musíš přihlásit a nebo zaregistrovat zde.



Přihlásit pomocí facebooku
             

Nejlepší odpověď:

Avatar
Level 2

neni to primereny, vubec tydle sazby jsou v Cechach k smichu, nedavno me "pobavilo" ve zpravach, ze nejakej deda ukradl na poli 3 tasky cibule a muze za to jit na 2 roky do vezeni a den predtim tam bylo, ze nejakej blbecek kerymu vzali ridicak za jizdu pod vlivem jel zfetovanej, zabil 2 lidi a dostal 5 let, tak kde to jsme? ;/

 

freezer 8. září 2008, 15:35:39
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

 

 

Odpovědi (18), počet zhlédnutí 2814

Avatar
Level 5

měli by přitvrdit

 

thesecond 22. října 2008, 20:45:21
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Já bych obnovila trest snrti.Proč takový ksindl živit.
Copak neplatíme dost daní.Leckerá babička na vesnici má v baráčku zimu,protože nemá na uhlí a v kriminále se mají jak na dovolené.Stačil pořad NA VLASTNÍ OČI a reportáž z věznice ze Všehrdech u Chomutova.

 

aka 16. října 2008, 19:43:33
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

určitě ne!!!!doživotí:)

 

hell 26. září 2008, 16:08:29
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Já bych obnovil trest smrti. Vím, že se to nedá takhle jednoduše zkonstatovat (Tys ho zabil, tak tě taky zabijem), ale podle mě by to bylo nejlepší. Jako to funguje někde na blízkym východě... Někdo něco ukradne, tak mu useknou ruku, tady by pedofil znásilňoval malý děti, no, tak by mu ho usekli, on už by to příště určitě neudělal :)

 

SULiik 25. září 2008, 8:59:14
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

Myslím si ,že ne zvláště za úmyslné zabití-to bych dala doživotí, bez možnosti dřívějšího propustění...

 

krakatice 12. září 2008, 15:26:09
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

Tresty u nás jsou nízké, zvlášť za vraždy.
Já osobně jsem pro obnovení trestu smrti.
Možná to někomu přijde krutý, taky si myslím, že nikdo nemá právo brát druhému život.
To je pravda, ale je taky pravda, že oběti se taky nikdo neptal na svolení. A některé oběti měli odchod ze života krutý a bolestný.
Určitě bych dala hodně přísný trest za vraždy dětí.

 

bohavek 9. září 2008, 20:06:27
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

V tomhle státě jsou snad nejnižší sazby.Kdo zabije,je nebezpečný do konce života.

 

monafu 4. září 2008, 15:54:36
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

vrah je jednou vrah - má dostat doživotí! ale nějaký tresty smrti apod. tak s tím nesouhlasím - nikdo nemá právo vzít člověku život a jestliže to ten vrah udělal je jedno jestli toho lituje - jednou zabil, lítost život nevrátí

 

iHyik 1. září 2008, 21:35:16
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Trest za vraždu není nikdy dostatečný.

 

StepanMatl 1. září 2008, 18:59:57
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 1

Podle mne by se měli všechny tresty zpřísnit a začít pěkně od základů.

 

adamspage 30. srpna 2008, 1:41:09
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 2

ne. a pokud nechceme uplatňovat trest smrti tak odsouzence vzdělávat především manuální prací tak těžkou jak těžký zločin spáchal. v dolech a lomech také dochází ke smrtelným pracovním úrazům.

 

pavel 1nka 29. srpna 2008, 17:29:17
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 3

nn je to málo 12 let kde to žijem aspoň doživotí taky ho "připravit o život"

 

Fishbox 29. srpna 2008, 7:39:34
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

podla mna su vazenia prilis vybavene na to aby tam mohol clovek trpiet, spravil by som to tak ako to byva v americkych filmoch ze mistnost 4x4 metre jeden zachod spolocne sprchy ziadne sukromie (jednu stenu v cele tvoria mreze) a menej zabavy, nieco take ako chodit vo vazeni do posilky alebo hrat ping pong mi pride divne, vsak si tam maju odpykat test, nech postavia taketo hole veznice, iste to bude aj lacnejsie a hentie terajsie nech daju bezdomovcom, vsak je ta lepsie jak na ulici

 

xyzo 28. srpna 2008, 12:21:37
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

mno, myslim ze asi se nenajde nikdo kdo by s nasimi zakonodarci souhlasil a tvrdil ze nas system je dobre nastaveny. Misto silnicnich reforem a jinejch reforem by meli udelat reformu zakonu kolem spravedlnosti, trestu a jinych, ono nejsme jedinej stat kterej ma problemy s rozhodovanim nasich soudu. Navic uprimne receno, ani jeden z nas neni soudce a vubec si neumime predstavit to s cim ty lidi pracujou, co vedi, co nevedi, s cim mohou pracovat, co je omezuje a naopak. Delat soudce neni sranda jako jakakoli jina prace. Ty lidi sazej svuj zivot za sve rozhodnuti.Tot vse asi do debaty.

Zaverem, zakony jsou na houby, soudci to casto nemaji uplne vyresene a zakonodarci radeji jdou na pivo pokecat o Rusko Gruzijskym konfliktu

 

grim.reaper 28. srpna 2008, 2:53:29
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 5

Ve vězení je to hrozný.Tohle bych bral ale když to udělá tak že si to naplánuje žebo že tam vlítne a prostřelí mu hlavu dal bych doživotí.je to hodně krutý ale furt lepší než trest smrti ten je rychlej lepší než bejt zbytek života za mřížema.Né pro ty co měli pernej den a zhroutili se a někoho ubodali.menší.jen mě překvapilo ožrala přejel otce 2 dětí a šel na podmínku a pak jinej o hodně menší bez vraždy 2-3 roky.Ale nesouhlasim s tim že by je neměli poštět.né předčasně ale přece jen je to nápravný zařízení a za naše prachy to je protože je to pro nás.nemusíme platit puste všecky vrahy ven uetříte ale umřete.Horší je to s romy.žijíc s podpory na úkor druhých a co s toho máme?U vězení bezpečí u nich nic.Ty videa a reportáže jak si děti hrajou s krysama předbarákem kde házej odpadky z okna...nebo jak zabili(nebo zranili)tu malou holčičku jak na ní hodili televizi...děs.A s rasismem jako mít něco proti není rasismus celá naše vláda se všeho moc bojí a stejně za ty všechny prachy(nemocnice,parkování,,giga daně...)co z toho máme?děravý silnice a špinavej stát a krásný pohledy na svatby za miliony co si dělaj politici.ta jedná má skoro meloun.Za co za to že rozhodujou o tom o kolik víc peněc si od nás vezmou?vystavba parků,oprava silnic,školy na to skoro nic nejde.

 

Big Mummy 28. srpna 2008, 2:44:10
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 4

Nezdá se mi a souhlas s Gollumek.88, konkrétně nad tím jsem se taky pozastavil.

 

anthraxCZ 27. srpna 2008, 22:22:29
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 
Avatar
Level 7

Ne ne a ne!! To, co jsem se dneska dočetla na internetu - bestiální vražda: uříznout někomu hlavu zaživa a dostat za to 17let vězení... Samozřejmě bude se moci ve vězení vzdělávat, flákat se atak podobně za peníze obyčejných slušných lidí... Po roce dostane podmínku za dobré chování a půjde zpátky mezi normální lidi. Takový zrůdy nemají na světě co pohledávat. Protože očividně není zdravý... Náš stát je Kocourkov. Jiné přirovnání nemám, ale myslím, že toto stačí.

 

Gollumek.88 27. srpna 2008, 17:04:00
Ohodnoť Pozitivni (0) Negativní (0)

komentáře
 


Poslední tři otázky v kategorii Tresní právo

amnestie

(odeslaná do kategorie Tresní právo 15. ledna 2013, 13:44:05 | počet odpovědí: 2)


dalkovou maturitu na teplicku kde????Dekuji

(odeslaná do kategorie Tresní právo 30. října 2010, 17:02:45 | počet odpovědí: 1)


ochranná práva...

(odeslaná do kategorie Tresní právo 10. dubna 2010, 17:50:24 | počet odpovědí: 1)